Rätt så typiskt...

Kom hem från jobbet, kollade ett Grey avsnitt och var pigg som en mört som vanligt efter jobbet. Funderade vad jag skulle göra dårå. Eftersom jag visste att jag inte skulle få sömn vid klockan 02!!! (vilket jag gärna skulle ändra på), så var att vrida och vända sig i sängen inte ett alternativ högst uppe på listan. Nåväl, jag beslöt mig för att planera lite lärdomsprov. Jag har nu sökt efter ett papper som är bortblåst försvunnet, gjort en uppgift till valttikiri-kursen jag går och kollat runt på theseus-databasen lite och nu kan jag erkänna att mina ögon knappt hålls upp längre. Skall man vara glad nu eller säga; "rätt så typiskt..."? Skolsaker tröttar ut en, hur har jag kunnat förtränga detta? Kanske man skulle ta och göra detta varje kväll efter jobbet -- verkar vara mest kreativ och upp i varv då och så får man kanske sömn på köpet. Två flugor i en smäll, why not! 
 
Trötta ögon tackar för sig.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0