Stockholm baby with my sister.

Vi klarade det bra -- jag och min syster. Ofta blir det lite småtjafs när vi är med varann för länge, men vi klarade det riktigt bra, haha. Visst hände det att vi tog på varandras nerver, men det går om lika snabbt som det börjar. När jag ville sova, så var hon där och drog i täcket och pratade på som vilket pratkvarn som helst, vilket ledde till att jag blev irriterad. När jag var pigg och ville vara vaken och diskutera, ville hon ju såklart sova och blev irriterad på att jag inte kunde vara tyst. Synd att vi aldrig fick dessa anfall samtidigt. En liten inledning bara -- nu över till själva historien. Bilder säger mer än tusen ord, så häng med på ett bildspel.
 
 
Blev buffe på Viking, så vi menade äta ihjäl oss. Krankmorapose i hytten. Morgonpose i dom stora fönstren på hotellet innan shoppingen. Besök på Gamla stan, Söder, slottet, hotellspat, häng i bubbelstolarna och många fina lunch- och middagsställen. De va de om den historien. Imorgon blir det bildspel på WKND festival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0