Låt semestern börja.

Här sitter jag på ett pendolinotåg till Tammerfors och därifrån vidare till Viking terminalen. Hoppas på att tåget håller tiderna .. annars blir det knappt. Isabella tar oss över viken och Stockholm bjuder säkert på en fantastisk start på semestern. Hemma i Finland är vi igen på torsdag morgon. Med Vi menar jag mig själv och min medpassagerare systeryster the kinaloveeeer. Hihi!

Vet att jag varit dödare än dödast på senaste tiden. Men mitt liv har mest gått ut på att jobba och sova de senaste veckorna.. inte världens roligaste att läsa om det, enligt mitt tycke. Men, nu kan ni följa med på mina semesterveckor, om ni vill. Lovar att uppdatera er vad som händer och sker.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0