Livstecken från Åivoskogarna.

Här ligger jag under täcket i en bekväm säng i Åivo (där ute blåser det något fruktansvärt) och chillar medan alla andra jobbar eller tränar. Börjar vara nästan tre månader sedan jag hälsade på igen -- vart tiden tar vägen har jag ingen aning om. Upplys mig gärna om ni vet! Jobbade lördagkväll och fick äran att servera Julleh & gänget, me like!! Hoppas ni hade en gemytlig vistelse på hotellet och att ni gillade min lilla välkomsthälsning. Välkomna igen skall ni vara!

Anlände igår till Åivo runt 12.oo för att fira morsdag. Hälsade på fammo, åt sedan morsdagslunch på stan och efteråt besökte vi mommo och moffa. Blev endel kaffe och tårta, men jag klagar inte. Senare mot kvällen tog min syrra en löprunda och jag en cykeltur. För att vi inte skulle svälta ihjäl så tog vi kvällsbit (kaka inkluderat) med bassi&lotta. En fin dag överlag. Nu kör vi bilder!


Pepparkakan & femtonåringen


Flaggan på topp


JessiCatten springer och jag cyyklar med mammas mommopeed


Jag och Perho å


Testade lite inställningar på kameran


Åt en god morotskaka på Café Pit Stop Chez Minna idag


och systeri drack en marshmallowkakao, slurps!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: bobi

Voi Åivo, å er gååle <3 he va ju int igår man ha ve tij!

2012-05-17 @ 20:31:44
Postat av: Saz

Om några vikå får du sii e :) men sko ju noo annos bara kona ta en roadtrip tiiåt na somardaa å krillata o hengata!

2012-05-17 @ 22:46:46
Postat av: bobi

Nå krillata SLÄSH hengata låte jo superB!

2012-05-20 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0