Konstiga saakkeerr.

Väldigt många av mina strumpor har fått små hål på sig, vilket inte brukar hända. En annan konstig sak är att mina fötter har blivit större eller bredare. Eller. Så har alla mina skor helt plötsligt krympt. Svårt att veta vilket som är mera trovärdigt. Gör en egen uppfattning, varsågoda! Sedan en tredje weird thing är att jag har blivit lite rädd för skräckfilmer. Jag har aldrig haft nån skillnad vad jag ser på -- är inte en lättskrämd själ. Men nu. Såg på Paranormal Activity med Julleh här i lördagskväll när den råkade komma på tv. Jag höll en dyna framför ögonen på vissa ställen, wtf? Inte likt mig. Här vill jag ännu påpeka att jag har sett filmen förr. Kommer detta med åldern eller vad händer? En sista konstig sak som jag vill ta upp i detta inlägg är att alla Nivea produkter som jag har varit trogna mot nu inte längre finns i hyllorna, why näin?

Har på känn att jag snarast måste hoppa bungyjump och fallskärm om dessa två skall bli av i detta liv. Om det skall vara på detta vis att man blir räddare med åren. Who's with me?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0