Äntligen Hemma.

Ah! Femton timmar i samma byggnad börjar bli lite mot för-mycket-sidan. Traskade mot jobbet i rask takt lite efter nio i morse och här är jag nu många timmar senare i min säng -- färdig att stupa när klockan slår 02. Hade skolning idag på jobbet om attityder inom kundbetäningen. Riktigt givande skolning med nya synpunkter på situationer. Utrymmet kanske inte var det bästa möjliga -- svettigt, inga fönster och att sitta i soffa i sju timmar.. Nja tack, men man tager vad man haver. Efter soffsittandet fick vi springa röven av oss en våning upp. Det var mycket idag. Plötsligt mindes man vad stress-stress på jobbet är igen. Har saknat denna "jobbkänsla" lite. Nåväl, snart ångrar jag att jag sagt detta. Högsäsongen för turister börjar snart, whoppidhuppi...

Nu kliar det något förfärligt under armarna, jag mår illa och klockan tickar.
Det är en ny dag imorgon.
Bäst för Huiro att slumra in.
Planerar att sova tills 1. Klockan ringer 2. Någon ringer och väcker mig 3. Jag inte orkar sova längre eller 4. Jag måste på vessa.

Uh.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0