Videobloggs idén som kraschade (del 1?)

Eftersom det nu är så pop att videoblogga så tänkte jag att äh, detta är väl något man kan testa på i varje fall. Annan sak om det kommer komma fler inlägg eller ej, men man måste ju utmana sig själv här i livet för att veta vad man går för.

Nu är det så att jag faktiskt hade spelat in ett videobloggs inlägg för er kära läsare, men eftersom det inte 1. Kom något ljud när jag överförde filen från min telefon till datorn och 2. Jag inte visste hur man skulle få in en egen video till bloggen, så blev det ingen videoblogg för er heller. Vad synd alltså, det var så strålande kvalité på den. Eller hur var det nu? Kanske det inte var meningen att ni skulle behöva haska (riktiga ordet är?) några dyrbara minuter av ert liv på att se på när jag pratar goja. Det var nog menat såhär.

Oj du milde, jag kände mig så fånig när jag satt i soffan och pratade för? till? åt? er framför min telefon och tanken på att någon annan ännu skulle ha tryckt på Play och faktiskt sett på den kändes ju ännu fånigare. Jag hade tur där med ljudet, haha.

Ja, gonatt på er!
Vi hörs igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0