Spicy & the Marvins

Idag körde jag till Asko för att kolla in möblerna jag drömt om sen jag första gången såg dem på bild -- det var kärlek vid första ögonkastet då. Ett vitt högt bord med två svarta barstolar till mitt vardagsrum. De var lika vackra som på bild, om inte vackrare. Jag har funderat lite hit och dit om/när jag skall köpa dem, eftersom priset inte var det lägsta och om hur och när jag har råd med dem osv. Men när jag nu kom in i butiken så hade de nedsatt pris på stolarna. Eller egentligen var det inte exakt de stolarna jag sett på, men de andra fanns inte och dehär stolarna jag nu pratar om såg nästan exakt likadana ut och ja, nedsatt till 69 euro från 138 euro från början. Så, ingen dålig kauppa där tyckte jag. Jag körde hårt och nu har jag Spicy & the Marvins hemma i mitt vardagsrum i början av nästa vecka om allt går enligt planerna.

Hög femma på den!

Till på detta köpte jag en liten sylipöytä för min dator, pretty nice den med. Heter det famnbord på svenska kanske? Låter lite konstigt, kanske man inte kan översätta detta ord direkt från finska till svenska. Jag kan beskriva den som en liten kudde med en skiva på där man kan ha sin dator. Jag måste nog vara den bästa på att förklara saker här i världen, ehh...

Overall e jag mycket nöjd med dagens inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0