It's getting clearer each time...

Jag vet såå vilka kunder jag inte tål. Men det kan jag ju inte visa dem och inte ids jag skriva det här heller. Men murmeldjuret, va dom äär jobbiga! De tror alltid att de är enda gästerna och att de borde få världens bästaste bästa betjäning fast salen är full fullare fullast. Och när de måste ropa något i stil med "halåååå, halåååå", fast man är vid ett annat bord eller har annat på gång och springer som en tok, då tär det på mina nerver något enormt. Jag ger dem bästa möjliga betjäning som är möjligt för stunden, ursäkta då att jag inte är född bläckfisk med tusen armar och ben, är det mitt fel kanske? Tydligen för dessa typer.

Peace out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0