En.nattlig.fjant.tanke.

Alltså, jag vet inte om detta borde kännas pinsamt eller ej, men jag har smått ångest över sådana här situationer. Tänk dig att du går ensam på stan, plötsligt får du syn på några vänner/bekanta du inte sett på ett tag. Vi säger de är fyra stycken som står och pratar med varann. Du känner tre av dem och den fjärde är en väns bekant som du brukar hälsa på om du ser denne på stan, men inget mer, ni har inte kontakt eller så. Så, till min fråga eller slutsats -- det känns dumt att inte krama den sista av dem, eftersom du kramat alla andra, eller? Men, å andra sidan känner ni inte varandra och att kramas vore bara konstigt? Eller, väntar den sista på att få en kram.

okej, detta har kanske hänt mig enstaka gång. Inget jag råkar ut för varje dag precis, men jag har konstiga tankar innan läggdags, jag vet. Det är då mina tankar börjar snurra på.

oj nej, detta blev ju ett fjant inlägg. Ni kan ju gå tillbaka en minut eller så i tiden och glömma att ni ens läst detta, tack.



HÄR!

Kommentarer
Postat av: angelica

haha vilken fundering. och ibland hamnar man ju faktiskt i den situationen men enklast e väl bara att släng ur sig en kommentar att vill du å ha en kram ? de e ju trevlit att kramas! så slipper man undan pinsamheten :D

2011-09-23 @ 14:51:02
Postat av: Saz

joo ja har mina funderingar nu som då. Men joo, dendär va ganska bra :D de ska ja test på om ja sku råk hamn i en sån situation snart.

2011-09-23 @ 15:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0