Happy tisdag.

Råkade "försova" mig från skolan idag som började två. Det där med att jobba inom restaurangbranschen och gå i skolan går kanske inte hand i hand. Nå, i varjefall fick jag vila upp mig och idag var det en alldeles fantastiskt trevlig dag på jobbet. Inte en enda klagande kund utan bara vänliga och snälla individer. Me like! Dessutom har vi "Fresh blood" på jobbet nu, alldeles underbart, -- det behövs. Någon som får se allt från en ny sida och som får en egen uppfattning om saker och ting, me like nr. 2. Jag ser en mycket ljus framtid för denna kvinna, faktiskt! Kanske vi klarar lillajulsfesterna galant i alla fall, fast jag har varit lite skeptisk till dem nu när några strålande arbetstagare tar sitt pick och pack och åker iväg på nya äventyr..

Det som glädde?/gladde? mig mest idag var när jag kom till jobbet och det står ett par stickade vantar med mitt namn på hyllan med en liten hälsning till. Det gjorde min dag! Tänk att något så litet kan ha så stor betydelse.

Jaja, nu skall jag sova och besöka skolan klockan två imorgon. Annars ligger jag efter alltför mycket med analyseringen.

En önskan har jag dock innan läggdags -- inga mardrömmar inatt, tack!

Kommentarer
Postat av: bobi

EXcuse meee, men kan man kall e att man jobbar OCH går i skolan om man har ynkliga 1-2 dagar i veckan och så långa lektioner som hela 2 timmar PÅ EFTERMIDDAGEN??? noup.

2011-11-16 @ 10:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0