Hej från ett sjukt barn.

Hej och ursäkta mitt dåliga bloggande. Nu börjar jag så småningom komma in i dom finska rutinerna och skall uppdatera er med lite smaskiga detaljer från dom sista semesterdagarna i Thailand. Tyvärr orkar jag inte göra det för tillfället, utan det får bli lite senare idag när jag har har fått min antibiotika och förhoppningsvis mår lite bättre. Känns som att ordet antibiotika börjar bli ett alltför vanligt ord här på bloggen dessa dagar. Jag börjar bli bitter på allt som heter mediciner och att vara sjuk. Detta måste väl ta slut en vacker dag? Säg ja. 

Jag (av)lider av angina nu. Jebaa! Jag hoppas verkligen att ni läsare mår sååå mycket bättre än vad jag gör. Detta är inte roligt alls och då menar jag verkligen inte alls.

Men som jag sa åt doktorn igår - "Noo vaale jerååv". och han tyckte - "Noo vaale he!"

Vi tror på doktorn.
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0