Great Time.

Och, så har man certificate i handen och även en Star Academic Award for best student i vår hospitality grupp. Whatttt?? Varför jag vann den har jag ingen aning om, meen, jag tackade, log och tog emot, haha. Efter seremonin åt vi på ett av våra stamplatser, Green room! Vet inte vad stället heter egentligen, men vi kallar det för green room. Kanske var sista besöket där ever.


Say GREEEEEN!!!


Ni kanske förstår varifrån vi kom upp med namnet Green Room?

Sen poolade vi och sen dags för farewell party på skolan.


Här är vi med i nån danslek.


Jag med bästaste bästa Tom.

Efter partyt åkte vi vidare till RCA och in till Route66. Efter det en snabbis in till Phutai och sen tog vi natten.







Idag är det packning på schemat för det blir PHI PHI ikväll. Wohaaaa!!! De har tagit bort varningarna för storm nu och vädret ser bra ut, enligt foreca. Så hoppas på sol nu då! Avfärd ikväll 19.00. Åker med nattbuss, framme är vi väl nångång imoron morn. Vi kommer troligen tillbaka till Rangsit nästa fredag om inte planerna ändras.

Så, lär inte bli nåt inlägg förrän i slutet på nästa vecka!

Ha det finfint tills dess, så hörs vi!

Nu drar jag på semesteeeeeeer, pusshej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0