Första måndagen denna månad.

Idag tog jag sovmorgon. Ibland orkar man bara inte. Sen fick jag ham/cheese sandwich från 7/11, duschade, klädde påmmej och åkte till skolan för att påbörja nya kursen - SPA Management. Fick höra lite om SPA history och sånt och fick såklart en hemuppgift som ska vara klart till morgon, där vi skall create our SPA concept and design.

Nu skall jag snart skicka in nuttapongs uppgifter, börja på med min SPA uppgift, MICE uppgiften borde göras i nåt skede och så borde jag välja ut en bild som är tagen under thailand vistelsen och skriva en story om den. Huah! Sluta ge oss uppgifter hela tiden!

nå, tillbaka till studierna. Det är roligt att studera på engelska, bara en parentes här.

En annan parentes. Min hosta går inte om, orkar inte besöka läkaren igen.. suck! Ge nån medicin som botar den snälllaaaaa... har dom ingen hostmedicin i detta land?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0