Finland-Tyskland

Nyss hemkommen från Sukhumvit, Bangkok. Vi var nästan hela finska gänget och se på Finland-Tyskland matchen med många andra finländare. Kändes nästan som att vara hemma i Finland för en stund tills man gick ut igen och blev anfallen av fuktigheten. Var en riktig gemytlig kväll, fastän jag inte är ett hockey fan, men lonkeron var god iallafall. Nu är jag trött och skall lägga mig ner ensam i den stora hårda sängen. Den hårda sängen är nog inget problem längre -- man tänker inte destomer på det mera. Kommer kännas konstigt att ligga i sin mjuka säng i Finland snart, men skönt!

Andra delen av dagen har gått åt att skriva skolarbeten, men imoron souvenir shopping i Bangkok om vädret är dåligt -- om vädret är bra blir det poolen. Kvällen skall också spenderas i Bangkok, skall fira Jennicas födelsedag. Jag hoppas på ett fint besök till 64th floor, dit som jag ville att nån skulle ta mig på date, om ni minns.

Mina bästa flip-flops gick sönder idag när jag var påväg till skolan, snyft. Måsta köpa ett par nya påvägen. Dom är trevliga, men absolut inte lika bekväma som mina favorit flip-flops från H&M. Jag hoppas de har dom bästa flip-flopsen på H&M iår också. Ifall att, skall jag handla dem många i lager. Jag hade med mig tre likadana sådan par, men i olika färger, hit till Thailand, men de börjar alla vara förstörda vid det här laget.

Natten!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0