Slut på lekandet -- nu börjar allvaret.

Nu har vi haft vår första egentliga skoldag från 9.00-16.00 med Mr. Wanchai och Mr. Nuttapong. Det var lite småjobbigt faktiskt. Inte att sitta och lyssna på lärarna direkt utan att koncentrera sig och samtidigt förstå vad de säger när allt går på engelska och dessutom snabbt. Han som undervisade från moron skulle jag kunna ha hemma och läsa gonattsagor innan jag skall sova. Har på känn att jag skulle somna snabbt som blixten. Han hade en gaaanska sövande röst och svårt att förstå vad han sade när han satt och mumlade, haha.  Vi blev undervisade i Marketing och sen i nå hotell grejs. Intressant nog!

Hmm, vad mera? Åt på skolan idag för 30 bath, typ 75 cent. Inte illa. För de slantarna fick jag ris, strimlor av gris och ett stekt ägg. Till detta drack jag ett cokisglas för 10 bath, som bestod av 1/4 cokis och resten iskross. Haha, fint där.

Sitter i skolan och surfar för nätet där hemma i lägenheten har sagt upp kontraktet typ eller den fungerar när den har lust så jag orkade inte krångla med den mera! Lättare så här. Men nu börjar det bli mörkt här och ingen annan själ förutom min egen syns till här inne, förutom myggorna då, som försöker äta upp mej, så kanske jag skall dra vidare nu.

Smell you later!



Kommentarer
Postat av: LongYo

haha:D vilka roli namne di har tär:P kanski e liti betär mat tide än va i vår skola, åtminstone mejr smak:P Gar e bra me A ännu bara, elä har o börja dans nakupelli:P jär gar e fint, ja ha börja arbeit på vallonia så nu ska ja fötjään:)

2011-03-14 @ 15:22:26
Postat av: Short-S

Men tjeeena LongYo :D tjaa, int vejt ja nu.. man har rej vaali så leid deheer maate så, urk :P men noo er he goo fö he mesta! joo noo gaar he ritti bra, nee än har int on djort he, hoppas på he bästa att int e händer hellder ;) jahas, va trevlit! ska du vara ter i somar å? :)

2011-03-16 @ 13:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0