Huah!!

Det var en svettig natt minst sagt. Vem vet hur länge jag i mina drömmar har försökt föra ut ett vittvins glas 12cl/ett röttvins glas 16cl/ creme de menthe 1cl for tasting/ efterrättsvin 4 cl och kaffe utan reslutat. Något annat har hela tiden kommit i vägen. Slut på varor, någon annan kund som kommit i vägen, barn som dragit i mina ben så drycken spillts ut och glas överallt osv osv osv osv osv. Min telefon ringer däremellan, men kommer på att jag hinner absolut inte svara!! Jag har varit kissnödig ja, vem vet hur länge det också, men fanns ingen tid för sådant. 

Jag vaknar ur min dröm genomsvettig och kollar på min telefon --  det var tydligen min mamma som hade försökt nå mig på mobilen, haha. Springer snabbt på WC efter det.

Vilken härlig start på dagen. Utvilad och allt tills nästa jobbtur. Great night!

Kommentarer
Postat av: ankis

heej-ää!

e de min bild som du har som header?

fin iaf!

hoppas allt e bra me dej.

pusshääj.

2011-06-15 @ 11:10:16
Postat av: ankis

heej-ää!

e de min bild som du har som header?

fin iaf!

hoppas allt e bra me dej.

pusshääj.

2011-06-15 @ 11:11:11
Postat av: ankis

blev tydligen två kommentarer, ifall du e trög :D eller sen e de datorn som e cp.

2011-06-15 @ 11:13:08
Postat av: Sazie

Jag tror som så att de e din bild och ooh den e vacker :) tack för dom TVÅ kommentarerna -- kan vara rätt trög ibland ;D

2011-06-16 @ 20:15:35
Postat av: ankis

halåå!! håll mig uppdaterad om va som händer i ditt liv! MERA INLÄGG! :D

2011-06-18 @ 10:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0