Hot, hot, hot!

Vilken het och härlig dag, mera sådant till Finlandet.

Idag har jag chillat i smedsby innan jobbet, bland annat detta ingick i chillet.


Jag och N poolar.

I say chill på hög nivå.

Efter detta har jag även hunnit jobba i sju timmar. Idag hade vi massor med kunder, så det var fantastiskt roligt att jobba. Hoppas på en lika bra dag imorgon. Vi har både roof terrace på andra våningen & beergarden på marknivå. Så man kan välja vilken man vill njuta på, eller så kan man prova på båda. Rekommenderas! Mat får man endast nere.

Nu är jag inte alls trött, så vad skall man hitta på då. 

Gonatt ni som skall sova, godmorgon ni som har vaknat och sist men inte minst goddagar jag mig till resten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0