Hääljenn.

Det har varit en skön helg med sköna typer och sköna aktiviteter. Vilken tur att jag varierar mitt ordföråd.

  • Bastu
  • Grillning
  • Film
  • Mys
  • Terasschill
  • PK *
  • Babydisco
  • Sleepovers
och annat trevligt.

Denna vecka kommer mestadels att bestå av jobb, men skall försöka klämma in något roligt där emellan också. Det är ju endå sommar vetja.

Ikväll var det dödstrist på jobbet. Jag serverade högst åtta, fatta ÅTTA, gäster. Mmm, kul eller hur? Jag skulle vilja säga ja, men kan inte, för det var såå tråkit. Sen redovisade jag för dagen, städade undan och gick en mini-sväng för att hälsa på dom som var på personalfest och sen hem för att sova så jag orkar jobba lunch imorgon.

Jobbet är sig likt -- nästan, men endå inte, fast egentligen exakt samma.

Jag tackar för mig.

* PK is the best K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0