Fredagen den Tredje Juni Tvåtusenelva.

Det är idag det, höhö.

Här sitter jag på balkongen med solsken i ansiktet och har nyss inhandlat en ny pinsett åt mig eftersom jag tappade bort min gamla i Thailandet. Det var smått panik att få en ny, för mina ögonbryn ser h-e-m-s-k-a ut, milt sagt.

Ikväll har jag min första jobbtur sedan slutet på februari. Den där meningen lät lite konstig i mina öron, säger man så? Nå, i varje fall så har jag inte jobbat sedan slutet på februari och skall nu jobba ikväll, för att omformulera mig.

Bäst att avrunda detta blogginlägg på grund av 1. Onödig och ointressant fakta och 2. Flummig text.

Återkommer när jag förhoppningsvis har något vettigare att komma med.

Puss.

Kommentarer
Postat av: ankis

tror bestämt det heter sedan slutet av februari.



men du e ju kokkolabo så du e förlåten!

:D

2011-06-03 @ 23:21:12
Postat av: Sazie

Ah, nu lät det bättre. Joo, vi kokkolabor har int e allti så lätt ;)

2011-06-04 @ 00:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0