Det Där.

Med att jobba kväll och nästa dag moron är inget jag uppskattar sådär alltför mycket -- eller, åtminstone inte om det har varit en asjobbigkväll på jobbet. Som ikväll. Spring och stressa i många timmar utan en enda paus och sen hem och sova, good luck med det efter att man är upp i 1 000 000 varvet. Och sen ska man vara pigg och kry efter några timmar sömn och antagligen drömmer man om att man försover sig eller så gör man det på riktigt. Har upplevt båda. Man blir ju inte på bättre humör av att informationen där man jobbar inte kommer fram till personalen utan man får höra det av kunderna istället. Det mina vänner kallar jag kommunikation, informativ kommunikation.

Gamla goda strampen "The Salama" skulle ha behövts idag för lite framförhållning på arbetsplatsen. Framförhållning är ett bra ord, som varje människa borde ha inom sig, enligt mig, om man jobbar inom denna bransch.

För att detta inlägg inte skall blir alltför dyster och bitter så avrundar jag detta inlägg nu genast efter några meningar till.

Egentligen har det varit en helt okej dag -- bortsett från att jag blir så irriterad på informationen som aldrig når fram och att jag nu är trött som en jag vet inte vad!

Klappat och klart, så fick man skrivit av sig den frustrationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0