Hur många gånger?

Ack, så många gånger har jag undrat, funderat och reflekterat hit och dit varför man inte var klok när man valde sin bransch? Kanske kontorsarbete? Nej usch. Jo, jag gillar servicebranschen och att betjäna kunder mycket, men det finns så många om. Jag älskar när man gör bra ifrån sig och man ser och känner att man faktiskt gjort ett bra jobb. Men när man försöker och försöker mer än sitt allra bästa, men det inte på något sätt räcker till för att få kunden nöjd, för att man inte är tillräckligt med personal -- då är det inge roligt längre. Ibland är man så trött så man inte vet om man skall skratta eller gråta. Idag skrattade vi tills vi inte orkade mera, sen blev det stadiet zombie och nu är det övervarv.

Förlåt för detta uber-super-dunder-tråkiga blogginlägg -- behöver bara göra något innan jag kan somna. Jag lovar att jag inte skall blogga om jobbet nästa gång. Nästa inlägg måste handla om nåt mera roligt, annars lägger jag ner detta.   

Over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0