7/7

Hej, jag lever. Hoppas ni också gör det mina vänner.

Yeah, skall kämpa på jobbet ikväll ännu. Det har varit jobbiga, långa och stressiga dagar. Men imorgon tänkte jag ta en ledig dag. Borde göra skolarbeten och få i ordning lägenheten, så, så mycket ledigt av den dagen. Tur att det inte är alltför heta och fina dagar nu, då känns det inte lika jobbigt att sitta inne. Jag har förberett mig mentalt för en stressig dag även idag. Igår tänkte jag att det blir en lugn dag -- det är ju måndag, men icke. Man skall nog aldrig tro något, före man vet. Bäst att inte ha för höga förhoppningar i nån situation.

Idag har jag ätit på McDonald's med dom tre syskonen, kusinen och såkabon, som hälsade på idag. Woo!!! Efter det kaffe på Wayne's Coffee med alla förutom två av syskonen som åkte iväg. Skönt att träffa andra människor förutom dom samma människorna på jobbet och kunder. Inget illa mot mina jobbkompisar, dom e fina typer, men har jobbat med typ dom samma nu i en veckas tid för alla andra är på loma.

Så tack för ert fina sällskap idag, jag uppskattar det gånger tusen. Inte bara idag -- även andra dagar uppskattar jag er. :)

Nu värmer jag upp med The sounds nya skiva -- den e toppen.

hejtå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0