En torsdag i December.

Jag har nog lite bloggsvårighet. Kan man ens säga så? Kanske inte. Jag har svårighet att uppdatera min blogg. (som om alla inte skulle ha fattat det redan från ordet bloggsvårighet eller annars bara märkt det när jag är så dålig på detta) Usch vilken flummig start. Vi börjar om. Ignorera detta!

Hej på er!
Har ni det bra? Jag hoppas det. Här är det bara finemangus.
Ikväll har jag haft besök av Julleh, Hippu och Limba. Vi har rockat med Rockbandet och sjungit Singstar. De va nice! Innan kvällen kom till Vasa city, drack vi kaffe med Ensku på ett av caféerna i stan. Jag har faktiskt varit ledig idag, har även den turen imorgon. Free like a bird! Imorgon blir det julshopping med Julleh the king på förmiddagen och senare mot kvällen blir det mat och dryck med de nyblivna ex-kollegorna Rosamunda & Senapssillen på nåt av restaurangerna i stan -- vilket är ännu oklart eftersom de flesta tydligen är fullbokade.

Nu är jag trött och tänker krypa ner under det röda täcket.
Hejtåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0