över 0000 igen.

I höst måste jag få en dygnsrytm. Det är ett pakko, ett måste på modersmålet. Om inget annat så denna sak strävar jag efter i höstmörkret. Det finns inget positivt med att gå runt och vara trött hela tiden bara för att man sover som en galen människa. Jag önskar jag vore en normal människa -- det går väl att fixa, till en del i varje fall? Ibland lägger jag mig 0102030405 eller ibland kan det gå till 06, beroende på situationen. Ibland vaknar jag 0708091011121314 eller varför inte 15 när man är riktigt trött. Som ni ser så är denna sträcka brett utvidgad. Så, min önskan är att gå och lägga mig före klockan 0000 så småningom (det går tyvärr inte alla dagar på grund av mitt jobb), men så gott det går skall jag fixa min damage som jag utsatt min själ för, för att sitera min vän J.Vs ord från idag. Ordet i fråga skall läsas på svenska.

Idag och igår har jag roat mig i smedsby och imorgon tillbaka till svamphotellet för att förtjäna in några guldpengar. Hoppas på en ledig torsdagkväll, så vi kan unna oss en smakrik och gemytlig kväll på Strampens terass.

Over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0