okej, okej.

jag är en så dålig bloggare, så jag tycker synd om alla som ens orkar öppna denna sida för att se om det dykt upp någon uppdatering. Men nu, när ni klickar in er på sidan så har det faktiskt kommit ett inlägg, wau! Ingen strålande sådan, men iallafall.

idag har jag fyndat på fyndis med J & I. Hem kom jag med ett par jeans, en klänning, en bok och en film. Rätt så fyndat. Sen har jag hälsat på lille söte N och sedan matlagning hos mig med gänget J, S & H. Och sen har jag tjänat in lite pengar på svamphotellet.

Mina grannar har hejdundrans fest så ja sätter på ett avsnitt av min favorit serie för tillfället -- season 7, episode 21. I Will Survive. Imorgon skall jag möjligen skvallra över en kopp kaffe med Long-Yo. Henne såg man i februari senast -- tiden flyger iväg. Som jag redan idag konstaterat. Vi blir inte yngre, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0