ett, två & fakta.

Ser ut som hösten kommit till Vasa, men jag hoppas på lite solenergi och värme ännu innan hösten börjar på allvar. I varje fall fick jag sån höstkänsla idag så jag tog ett. fram kalendern ur dammvrån, för att börja planera in ett och annat för hösten/vintern. Känns som att det behövs en kalender för att jag skall fungera -- eller fungera aktivt för att omformulera mig. Ändå brukar det vara svårt. två. jag köpte en ny fungerande fjärrkontroll för att inleda TV säsongen i höst.

Sen övergår vi till lite intressant fakta! (enligt mig då)
Världens högst belägna hotell, The Ritz-Carlton, ligger i Hongkong på 490 meter över markytan med 118 våningar. Hotellet öppnades i år.

http://www.ritzcarlton.com/en/Properties/HongKong/Default.htm

Inte illa! Jag kunde tänka mig att övernatta där och mer än gärna jobba där. Woo!!!

Puss o nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0