Lördagkväll med Jake Gyllenhaal.

Kvällen spenderades i biosalongen i gott sällskap och med Jake Gyllenhaal på vita duken -- Source Code. Sköna nerfällbara stolar, filtar, popcorn och limsa. Ojoj. De va skönt -- jag sov. Första gången jag somnat på bio, men här vill jag gärna skylla på den nya antibiotika kuren, tabletterna mot hostan och andra piller, men även sov jag kanske högst 3 timmar i natt också. Även stolarna var ju lite sömn varning! Filmen var väldigt bra vad jag såg av den, men dom andra var alldeles till sig när vi kom ut från salongen, så jag rekommenderar filmen. Skall se den själv på nytt sen nångång när den blir uthyrbar.

Nu kallar den hårda sängen, fast i och för sig så kom en nattsgäst med egen madrass, som nu ligger mitt i sängen. Så halva kroppen får ha mjukt under sig och andra hårt. haha. Lär bli skönt.

Nu värker det i ögonen något enormt, Godnatt!


Nödvändigheter när man går på bio.


Helt okeeeej stolar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0