Intressant!

Jag tar en kort paus från min marknadsplan och vill visa er några intressanta klipp som vår föreläsare visade oss idag. Jag tror jag har varit med om den mest intressanta föreläsningen under min livstid idag -- det ni -- han var strålande. Jag lyssnade under hela föreläsningen och jag måste medge att det händer inte allför ofta. Han hade vacker layout och endast en eller två meningar på varje slide. Underbart! Och sen mellan varven ploppade det upp olika videor på markandskampanjer som olika företag har gjort för att promota sina produkter. Att han sen ännu hade en behaglig röst gjorde inte saken sämre. Här är några av dem som jag hittade på Youtube. Är ni intresserade -- Ta en titt vetja.





Those creative bastards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0