alkoholen e sneaky.

ett konstaterande av en av mina vänner, haha ;)

herrlit med ledig dag, man hinner tänka. igår glömde jag ju bort en födelsedag, mindes då klockan var över tolv. go sazie! när jag vakna imorse va de grått o uuslit men nu ser det ut att börja klarna upp. Someone is Happy!  undrar vad man skall göra idag? mitt rum ser nämligen ut som att den sku behöva få sig en liten omgång med dammsugaren o dammtrasan o hela faderullan, men när jag tänker närmare på det, så låter det inte så lockande så jag tror att jag skippar den tanken. Kunde gå och shoppa lite, det låter lockande, men om solen tänker titta fram så blir det absolut balkongen.

vi får väl titta o se.
nu blir de lite pärlor åt svin.
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0