venezi vs. villaavslutning

jag står inte på kokkolas torg och klappar i takt till 51koodia eller sturm und drang och jag är inte heller på någon villa, men jag är hemma i kokkola framför datorn och har funderar på att gå till torget och se på ilotulitus show, men först måste man köra en hel del kilometrar från urskogen fö att komma till torget och det är lite jobbigt, men det går. vi får se. 

har ätit en hel del gott och sen blir det  med syrran och lite mera gott, dvs. chips.
skolsäsongen har börjat och det känns jobbigt. är inte alls sugen på skola nu just, för mycket sittande och lyssnande, jag vill göra nåt istället, som man får då man jobbar. menmen nog vänjer man väl sig.

nu drar vi opp röve jer från stola.
Tjao!

Kommentarer
Postat av: dinbästasyster

va du e oaktiv bloggare, skärpning buri blogg!! :P

2008-09-21 @ 11:24:30
Postat av: dinbästastorasyster

jaa-jaa mamma! :P saan tå ja ork.. va e he tiin bloggadresse?

2008-09-21 @ 18:27:38
Postat av: dinbästasyster

http://www.jeckapekkas.blogg.se/

2008-09-22 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0